.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اهم برنامه هاي خبري چهارشنبه کشور

اهم برنامه هاي خبري پيش بيني شده روز چهارشنبه کشور ، به اين شرح است:


**‌ موزه مجلس شوراي اسلامي در مراسمي در ساعت 13:45 در ساختمان مشروطه مجلس با حضور دکتر "علي لاريجاني" رييس مجلس، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و سفراي خارجي مقيم تهران افتتاح مي شود.
** رييس شوراي ملي جمهوري صربستان در ساعت 13:45 وارد پاويون جمهوري فرودگاه مهرآباد تهران مي شود و مورد استقبال نايب رييس مجلس شوراي اسلامي قرار مي گيرد.
** "مذاکره با آمريکا، فرصت يا تهديد" موضوع مناظره اي است که نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهيد رجايي با حضور دکتر "مصطفي کواکبيان" و مهندس "مرتضي نبوي" بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه اين دانشگاه واقع در لويزان، خيابان شهيد شعبانعلو برگزار مي کند.
** ناحيه بسيج دانش آموزي و فرهنگيان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ "يادواره شهداي والامقام" را در ساعت 14:00 در سالن اجتماعات امام علي (ع) اداره آموزش و پرورش منطقه پنج واقع در بزرگراه ستاري، تقاطع بلوار فردوس با حضور بيش از 120 نفر از خانواده شهدا و با حضور 600 نفر از دانش آموزان بسيجي و با سخنراني سردار "حاج علي فضلي" و نيز پدر شهيد "فهميده" و شخصيت هاي مذهبي و هنري مانند "فرج الله سلحشور" برگزار مي کند.
** حسينيه فاطمه زهرا (س) نيروي هوايي سپاه واقع در ميدان سپاه در ساعت 09:30 از مراسم چهلم "شهداي وحدت و امنيت و خدمت (شهيد شوشتري و همراهان)" ميزباني مي کند.
** "امير حسين ترکش" در ساعت 15:30 در باشگاه خاقاني واقع در دروازه دولت روبه روي دانشگاه تربيت معلم سخنران نشست "راه و رسم امام آنچنان که بود" خواهد بود.
** جشن گراميداشت روز جهاني معلولين ويژه خانواده هاي معلولين در ساعت 18:00 در تالار نگين واقع در خيابان آزادي، ابتداي خيابان جيحون برگزار مي شود.
** معاون امور توانبخشي سازمان بهزيستي کشور در يک نشست خبري در ساعت 09:00 در محل اين سازمان واقع در خيابان بهشت به سوالات خبرنگاران پاسخ مي گويد.
** جشنواره علمي پژوهشي پرستاري و جشن فارغ التحصيلان ممتاز دانشگاه هاي پرستاري در ساعت 09:00 در محل وزارت بهداشت واقع در بلوار فرحزادي برگزار مي شود.
** نيکوکاران داوطلب استان تهران در مراسمي در ساعت 09:30 در سالن اجتماعات ساختمان ورشو واقع در خيابان استاد نجات الهي مورد تجليل قرار مي گيرند.
** همايش "يادواره شهداي اتوبوسراني" در ساعت 10:00 در برج ميلاد برگزار مي شود.
** مانور امداد و نجات ساختمان هاي بلند در ساعت 09:00 در پژوهشگاه صنعت نفت واقع در ورودي غربي ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.
** "رئيسي" معاون اول قوه قضاييه در ساعت 16:45 در همايش "ميثاق با ولايت" و در جمع فرهنگيان ولايت مداري آموزش و پرورش در خانه معلم منطقه 3 واقع در خيابان ولي عصر، بالاتر از خيابان ميرداماد به ايراد سخنراني مي پردازد.
**‌ در چارچوب هفته چهارم واليبال قهرماني باشگاه هاي برتر مردان کشور (جام وحدت) هفت ديدار به اين شرح برگزار مي شود:
- سايپا تهران با برق کرمان در ساعت 16:00 در تهران،
- ارتعاشات صنعتي ايران با پيکان تهران در ساعت 18:00 در تهران،
- خراسان رضوي با بازرگاني جواهري گنبد در ساعت 16:00 در مشهد،
- سنگ آهن بافق با پرسپوليس تهران بافق در ساعت 16:00 در بافق،
- اروميه با داماش گيلان در ساعت 17:00 در اروميه،
- کاله آمل با گل گهر سيرجان در ساعت 16:00 در آمل،
- پتروشيمي بندر امام با بانک کشاورزي در ساعت 16:00 در بندر امام.
** "محمد ابراهيم مداحي" رييس فدراسيون شطرنج در ساعت 10:00 در محل فدراسيون در يک نشست خبري در مورد موفقيت شطرنجبازان کشورمان در کسب مدال هاي جهاني و نيز حضور مربيان خارجي در ايران با خبرنگاران گفت وگو خواهد کرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.